• Toplam Kalite Yönetimi ilkeleri göz ardı edilmeksizin müşteri memnuniyeti ile, sürekli gelişme ve iyileşmeyi sağlamaya yönelik anlayışla lider kuruluş olmak,
  • Müşterilerine değer katan hizmetler sunmak,
  • Müşteri memnuniyetini ön planda tutan müşteri odaklı hizmet sunmak,
  • Konusunda uzman çalışanları ile sürekli gelişme – geliştirme çalışmaları yapmak ve alanında kalitemizle anılmayı sağlamak,
  • İnsana yatırım yaparak çalışan mutluluğu ve motivasyonunu sağlamak.

 

Ortak Değerimiz

  • Sorumluluk – Yaptığımız işlerde konuyu ve etkilerini bütünüyle görmek, inisiyatif almak ve sonuçlarını üstlenmek.
  • Özgüven- Gerçekçi, tutarlı ve dengeli bir yaklaşım içinde ortak gücümüze inanmak.
  • Takım Çalışması – İşbirliği yapmak, bilgiyi paylaşmak, herkesin kendine özgü beceri ve bilgisine güvenmek.